2009. november 5., csütörtök

H1N1 + zenék

Én is jól beadtam a derekam ma délután a félelemkeltésnek. "Jön a járvány", úgyhogy hosszas mérlegelés után enyhén beparáztam és beoltattam magam. Ha lúd, legyen kövér, úgyhogy rögtön mindkét karomba, minden létező influenza ellen. Ha mást nem is kapok tőle, legalább annyit, hogy önmagamat meg tudom nyugtatni, hogy "védett vagyok". Az ezáltal megszűnt aggódásommal pedig jól elvettem az energiát az vámpíroktól.


Megnyugtatásomra, hogy milyen ügyes vagyok most ismét klip mutogató leszek, plusz áldozok a Magyar Kultúra oltárán a mai két szereplővel. Nem lehet egy lapon említeni őket, mégis együtt szerepelnek, mert mindkét zene tetszik.

Bery október 16- án az RTL Klub Reggeli című műsorában adott elő élőben (kicsit hamisan) az új albumáról, de legalább próbálkozik, a másik pedig az Erik Sumo Band rommá játszott Disco In My Head című dalához készült, már nem olyan nagyon friss videó.
És ha már Bery, november 13- án pénteken mindenki megtekintheti lemezbemutató party- ját az Alterego Club- ban.

Bery - Nyiss ajtót


Erik Sumo Band - Disco In My Head

Nincsenek megjegyzések: