2010. január 13., szerda

RIP Hungarianbears


Hétvégén kaptam egy levelet a Hungarianbears főszerkesztőjétől, melyben legnagyobb sajnálatomra arról tájékoztatott, hogy az oldal érdeklődés hiányában bizonytalan időre beszűnteti működését.
Felkérésükre írtam oda párszor, ám meglepetten olvastam, hogy rajtam kívül még két olyan szerzőtárs volt jelen szerkesztőként, aki hajlandó volt cikkeket publikálni az oldalon. A többi aktivitásról, kommentelésről nem is beszélve, hiszen azokat nagy ívben elkerülték valamilyen okból kifolyólag a macik.
Értetlenül állok a helyzet előtt, hiszen hosszú idő után végre egy olyan közösségi oldal is alakulhatott volna a GayBears mellett, ahol értékes dolgok tarthatták volna össze az embereket. Nem tudom, talán nincs rá igény? Valahogy nem tudom elképzelni, amikor -szerencsére- már jó pár maciblog indult, bulik is szerveződnek havonta, a jelek abba az irányba mutattak, hogy végre valami lesz…
Lehet, hogy csak várni kell még rá. Természetesen nem akarom összehasonlítani a külföldön tapasztalható szerveződésekkel az itthoni helyzetet, de jó volna idehaza is átélni végre valami hasonlót, és nem egy fokkal visszalépni a létrán!

A jövőben (egyelőre) a GayBears weboldal marad, mint hírforrás maci témában...

2 megjegyzés:

Chabby írta...

Pedig én olvasgattam is néha. De ha jól nézem, csak az oldal szűnt meg, pontosabban a gaybears hírekbe lett beleolvasztva. Vagyis nem szűnt meg az újság jellege, tehát emiatt nem kell aggódni. Úgyis mindenki tudta, hogy a HB nem más, mint a GB híroldala...

Bear Cub írta...

Mindenesetre nem volt rossz, hogy egy másik felületen is lehetett informálódni...