2009. október 30., péntek

Kis péntek esti zene

Nem tervezem, hogy a blog átmenjen egyszerű klipmutogatós oldalba, de most csak ennyire futja. Hideg van, csendes péntek este együtt, meg különben is végre meg lehet hallgatni Robbie Williams új albumát, ami most úgy általában kitölti a pillanatokat, és amivel Macit is az őrületbe kergetem, mert nem szereti.

Szóval, az első hallgatások után 3 dal ragadta meg azonnal a fantáziámat. A sorrendben csak az első a lényeges, mert a Starstruck olyan szám, amire a későbbiekben is emlékezni fogok. A másik kettő pedig egyszerűen nagyszerű. Ha jól értesült vagyok, akkor a You Know Me a következő kislemez. Talán a Starstruck- ból is lesz...megérdemelné! És igen, a háromból kettő "buzis" is, pedig nem szándékosan csinálom... majd elmúlik biztos, meg idővel az is, hogy ezt emlegetem.



Robbie Williams - Starstruck


Robbie Williams - Difficult For Weirdos


Robbie Williams - You Know Me

6 megjegyzés:

Unknown írta...

engem megvett kilóra :)

Bear Cub írta...

Engem is, elhiheted :D!

My ism ... aestethic terrorism írta...

... sokat kő még ennek a gyereknek fejlődnie ahhoz,hogy számomra élvezhető legyen a zenéje ... ! Bocsi !

Bear Cub írta...

Nem mintha egyetlen albumát is végighallgattad volna :D...

My ism ... aestethic terrorism írta...

Már a "tékdetes" korszakában se volt számomra bejövős a fizimiskája ... :D

Bear Cub írta...

Ezért kell inkább akkor a zenéjét hallgatni :D...