2009. március 6., péntek

Zseniális reklám!

Muszáj ide is belinkelni a Soproni sör legújabb reklámját, mert egyszerűen ZSENIÁLIS! Hogy miért? Egészen egyszerű a magyarázat, mert olyan dolgokat fogalmaztak meg olyan formában, olyan képi világgal, olyan zenével, ami számomra tényleg egyet jelent azzal, hogy Magyar vagyok. Mert kérem alássan igenis EZT jelenti Magyarnak lenni, nem azt, amit mostanában az utcán gondolnak vagy üvöltenek vagy hordanak vagy lobogtatnak...
És, bár meleg vagyok, még azzal is teljes mértékben egyetértek, hogy tényleg nálunk vannak a legszebb nők a földön! Ha annyira szeretném a sört, akkor ezek után biztos, hogy már csak a "magyarságomat" is demonstrálandó csak ilyet innék. Kár, hogy nem rajongom a sörért...:)
Igen, ilyenkor büszke vagyok arra, hogy Magyar lehetek és azt gondolom, hogy ezt kellene domborítani, egy kis pozitív hozzáállást, egy kis reményt, egy kis összetartozás- élményt. Mert a reklámban elhangzó mondatokkal szerintem minden jobbos, balos, rasszista, cigány, meleg, zsidó és a legkülönbözőbb vallásúak egyetértenek! Még több ilyet kérek!!!

És, ha jól látom valaki elkészítette a sopronitlan, viszont www.hungary.com - os változatot. Kampányfilmnek is tökéletes!

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

...hmmm

Nem gondoltam volna hogy ezt a véleményt egy meleg blogon fogom viszont látni.

Viszont a reklám azért mégse annyira Magyar, hiszen "licensz". Eredeti egy kanadai sörreklám...

Unknown írta...

bár az ördög a részletekben lakik - néhány apró baki:
miért nem egy pumi vagy puli van a betyár mellett?
miért egy kakas képét teszik be, ha tyúkról van szó?
és ja, a soproni nem magyar sör.

és egy előzmény, amiről koppintották a spotot:
http://www.youtube.com/watch?v=pXtVrDPhHBg

- azért nekem is bejön :)

Bear Cub írta...

GayBears: Miért nem? Hol olvastál hasonló véleményt? Attól mert meleg vagyok, még ez a hazám, még akkor is, ha néha szégyenkeznem kell bizonyos csoportok hozzáállása miatt.
Mellesleg én tényleg ezektől a pozitív kicsengésű kijelentésektől érzem magam magyarnak...mert a sok gyűlölködés után végre valami jót is lehet hallani, nem csak azt, hogy miért kell utálni a másikat. Ezektől a kijelentésektől büszke tudok lenni a hovatartozásomra, az utcán randalírozástól és a gyűlölködéstől pedig szánom...

Beardbear: Lehet a kákán is csomót keresni, könnyen találhatunk is, de engem most túlfűt az öröm, hogy végre ilyet is látni a tévében. :)

A lényegbe vágó üzenet lényege maga az üzenet!

Unknown írta...

http://www.youtube.com/watch?v=VQ7c45gs0kA

Én ezt a videót jobban bírtam...
Amúgy személy szerint kikérem magamnak, hogy egy (nem magyar) reklám rágja számba a magyarságtudatomat.

Szerintem ez kicsikét mélyebben leledzik, valahol máshol, talán a könyvespolcomon, talán olyan munkákban, mint a Gire, MANS, vagy VHK,vagy bárhol, de hogy nem egy sörreklámban, az fix.

Mindezt úgy, hogy abszolút nem tartom rossznak, meg hát mindig inkább ez, mint a "Apu, Buksi kiszökött!"

Bear Cub írta...

TrollH: nem rág senki semmit a szádba, csak kimond egy fontos üzenetet: miért JÓ magyarnak lenni...végre valami nem arról szól, hogy miért sz*r...

Unknown írta...

azt én értem, meg tudom is, csak ami diszkussz elindult itt utána, arra gondoltam... de mindegy is, hiszen ebben is egyetértünk, csak kicsit máshogy

Névtelen írta...

szerintem túl magas labda ez a reklám. nekem kapásból az jutott az eszembe róla, hogy mekkora kamu ez a szöveg.
a paródiája viszont nagyon jó :D
az kimondta amit gondolok.
a "megvetéssel gondolok..." résztől kezdve, pedig egy az egyben a szívemből szólt.

Bear Cub írta...

Acki: ki, mit vesz észre a dolgokból :)))...nekem szívemből szólt, pedig nem érzem magam kamu embernek :)...

Névtelen írta...

egyetértek, beleborzongok, amikor végighalagtom a szöveget. tényleg furcsa, hogy ez egy sörreklám, meg hogy licensz, meg minden, de akkor is jó, hogy nem csak a negatív fos jön ki a dobozból. we want more!

My ism ... aestethic terrorism írta...

Szerintem meg harsányan mindegy hogy koppintás e vagy sem ! A fontos az üzenet / ha jelen esetben áttételes is/ ! Magukat alternatív gondolkodó "igaz magyarnak" tartó fekahuszárok meg nézzék a paródiáját aztán meg dőljenek hátra elégedetten ! Nálam célba talált !

Bear Cub írta...

Szívemből szóltál eMoo!!!

Névtelen írta...

"Hol olvastál hasonló véleményt?"

...arra gondoltam hogy a melegek az ilyen "hazafias" érzelmekre apelláló megnyilvánulások láttán rögtön "ellenségképet" képeznek. De legalábbis nem tudják magukévá tenni, mert azt sulykolják nekik hogy a "magyarkodás" az egy politikai dolog, és az attól nem elválasztható. (Valmi olyasmi mint magyar zászló - árpádsávos zászló, vagy kokárda nem kokárda)

Örömmel látom hogy ez nem feltétlen igaz.

Bear Cub írta...

Én pont azért szeretem ezt a reklámot, mert semmi köze a politikához, mégis emeli bennem az "egységtudatot"...a politikai magyarkodástól én is írtózom...

Unknown írta...

nemrég a wiwen a Magamról részben valakinél azt láttam, hogy a reklám szövege van bekopipésztelve :)

asszem tényleg azért jó, mert könnyeden nyúlt a magyar-vagyok témához...no politika..hanem csak lazán..és ezzel sokkal többen tudnak azonosulni.