2009. július 10., péntek

Priscilla musical


Emlékszem, mikor legelőször láttam a Priscilla, a sivatag királynője című Ausztrál filmet még nem gondoltam, hogy egyszer kult- melegfilm lesz belőle. Csak mosolyogtam Alföldi Róbert remek szinkronján, neki köszönhetjük a „Barbie baszás” vagy az ’Abba szar” szóösszetételeket, illetve röhögtem fel a színészek zseniális alakításán.


Azt, hogy mekkora kultusz lett belőle, megfelelően mutatja, hogy musical- t is készítettek belőle. Nyilván ez mostanában sikk és ez az egész nem ugyanaz, mint a film, nem azok a szereplők, de ettől függetlenül mindenképpen megnézném, ha Londonban járnék. Jegyeket már csak a szeptember végi előadásokra lehet kapni.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Jason Donovan(!) Tick szerepében :)

Bear Cub írta...

Ezt nem is vettem észre :D...