2009. július 10., péntek

Shock- Ra - Öltözz atlétába!


Régebben már tettem említést pár olyan felsőruházati márkáról, melyet mackóknak készítenek. Azok közül temérdek mennyiséget tudnék bevásárolni és villogni vele az utcán, viszont amit a minap találtam a neten, inkább kihagynám a portfólióból. Maccii nagyon szereti az atlétákat, így neki ez egy lehetőség, én valahogy viszolygok tőlük. Maximum csak az alábbi verziót tudnám elviselni magamon, de ahhoz meg formásabb karok kellenének, nem az, ami nekem van :D.
A 2000- ben díjat nyerő Geoffrey Davis divat- és jelmeztervező legújabb, kifejezetten maciknak szánt ruhakollekciója, mely tolerancia és az elfogadás mellett a sokszínűséget hivatott tükrözni a világban, kicsit extrém, nem nevezném túl férfiasnak. Mint ahogy a többi ruhakölteményét sem, viszont 45 dollárért megvásárolható egy- egy darab. A többi kiegészítő, nyaklánc és lakásdekorációs darabok sokkal tetszetősebbek, melyek közül a nyaklánc 13, míg a párna 40 dollár körüli áron beszerezhető. Ezeket már sokkal inkább el tudnám képzelni magamon vagy a lakásomban.

3 megjegyzés:

GayBears írta...

az első trikó nagyon gáz, a második szolidabb verzió akár viselhető is.

A párna meg tetszik (ott viszont valamiért nem követte a színek sorrendjét).

Bear Cub írta...

Ha választani kellene, akkor én is inkább a párnára szavaznék...

Treen írta...

Az utolsó előtti két kép nagyon szexi. ;)