2009. július 16., csütörtök

Most nincs kedvem...

Ebben a hőségben és nyári hírhiányban nincs túl sok kedvem posztot írni, de azért vannak olyan említésre méltó történések, amik hűsítő hatással voltak rám most, hogy délutánonként 40 fokok röpködnek a tűző napsütésben...Sajnos idén is kimaradt a Balaton Sound az életemből, így lemaradtam például a Röyksopp koncertjéről. Csak remélhetem, hogy nem egyszeri alkalom, hogy nálunk jártak. Viszont öröm az ürömben az a cikk, amiben arról számolnak be, hogy várhatóan egy második album is megjelenik még idén a Junior után Senior címmel, amin a „sötétebb” dalok kaptak helyet. Persze ennél több információt még nem találtam, remélhetőleg nem kacsa a dolog. Ilyen az, amikor egy hír szebbé teszi a tényt, hogy nem láthattam élőben őket.

És, ha már zene, muszáj említést tenni Péterfy Boriék legújabb daláról, ami a novemberben megjelenő új album beharangozója. A Petőfi rádión hallottam először és szerelem volt első hallásra. Próbáltam a blogjukon olvasható kérés alapján nem megkurtítani őket a művészetükért járó pénzbeli elismeréstől, ezért a dalok.hu oldalról 124 forintért jól le is töltöttem, mert megérdemlik!

Péterfy Bori & Love Band - Téged nem


Még zene Lily Allen legújabb videója, amiről egyértelműen (nem a klipből) valami jó kis utazás jut eszembe, például a holnapi Balatonra suhanás. Kánikula, letekert ablakok az autóban, egy üveg hideg kóla és ez a dal hangosan a lejátszóból. Hosszú hétvége és nyaralás rulez!

Lily Allen - 22


És még zene Lady GaGa Poker Face című dalának gitár átirata. Én nem igazán tudom, hogy mi ez a nagy felhajtás a hölgy körül, de tény, hogy az említett dal nekem is megnyerte a szívemet (egyedüliként az albumról). Úgy tűnik, hogy nem csak én hallottam több potenciált benne egy egynyári slágernél.

Daughtry - Poker Face


És az eredeti

Lady GaGa - Poker Face


Vannak még új trailerek a jelenleg legjobban várt két filmről is, a District 9- ról, illetve az új Harry Potter- ről. Nagyon remélem, hogy nem csak a vágószobákban profin, minden fontosabb jelenetet ellövő, figyelemfelkeltő előzetesekről van szó, ami után maga a film csalódást okoz!

District 9


Harry Potter és a Félvér herceg

A macis témák sem maradhatnak ki két rövid hír erejéig. Uborkaszezon van, de fontos megemlíteni, ha már írtam róla, hogy a Bears Got Talent! pár héttel ezelőtt megszülte új „sztárját” és szerencsére a tehetség győzedelmeskedett:


Illetve megjelent a Beargi 38. száma.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a meleg tényleg borzalmas. Egyszerűen nem merek kimozdulni a lakásból. Pedig én még egész jól is bírom.

Még nem hallottam ezt a PB számot! Első hallgatásra visznont nem vágott a földhöz. Pedig eddig minden száma tetszett, sőt az első albumot és is beszereztem. Sőt, az Amorf Ördögöktől is beújítottam jópárat. ha tetszenek a PB dalok, akkor az is tetszeni fog. Ajánlom figyelmedbe.

Karcsú törzsed hajlik

Zöld Hullám

Mikor megmozdult a Föld

Csak pár dal tőlük. Sajnos a Youtube-on nincs fent csak pár dal. :-(


A 9-es körzet izgalmasnak tűnik. Nagyon csípem a sci-fi-t csak kár, hogy legtöbb esetben csak összedobálják és élvezhetetlen special effect-tel megtüzdelt vacak lesz belőlük.

Névtelen írta...

az a magyar szam egy kicsit alternativ es fura....

Névtelen írta...

Megnéztem a District 9-t! Nekem nagyon nem jött be. Az alapsztori még akár jó is lehetne, de a karakterek egyszerűen gagyik. Nekem az az érzésem, hogy csak úgy össze lett dobva. Sokkal több mindent ki lehetett volna hozni belőle. Tetszik, hogy Johannesburgban játszódik, az apartheid párhuzam is frankó, az Amerikai História x-es vonal is érdekes. De semmi új. Az egyetlen elfogadható karakter az egyik idegen "garnélarák", de az meg alig kap szerepet.