2009. június 3., szerda

Maci kóla

Nem tudom eldönteni az új Coca- Cola Zero hirdetéséről, hogy az valóban tartalmaz utalásokat a melegségre, vagy csak én vagyok annyira benne ebben az életformában, hogy jóformán mindenbe belelátom azt... az éneklő medve szivárványon csúszdázik, majd a dal hevületében még a "gatyáját" is letépi, hogy megcsodálhassuk piros alsónadrágját. A reklám amúgy nem tartozik a legjobb eresztéseik közé, mégis foglalkoztatja a fantáziámat, hogy az alkotók mit szerettek volna valójában közölni?!

10 megjegyzés:

Kis Vuk írta...

Ur Isten!:) En nem nezek tv-t, de ez a reklam olyan, mint ha egy meleg bart reklamozna, vagy direkt a melegekre apellalna, mint leg fobb cola fogyasztokra! :D Hat ez nagyon nagy:D

Bear Cub írta...

Jól van, ezek szerint nem csak nekem vannak ilyen érzéseim. Mondjuk a "meleg bár hangulat" nem jutott eszembe, de így talán még viccesebb :DDD!

My ism ... aestethic terrorism írta...

:D Szerintem a CCMML felkérésére készült a reklám ! Nagyon ott van ! :D:D:D

Bear Cub írta...

Sajnos nem tudom, hogy mi az a CCMML, így nem látom az összefüggést :D ...

My ism ... aestethic terrorism írta...

CCMML = Cola Cuppant Meleg Mackók Ligája ... :D:D:D

Bear Cub írta...

Jahogyja :D ...a "cuppant" szó helyett lehetne mást keresni? :D

My ism ... aestethic terrorism írta...

Bocsánat ezért a szóért ! :) Oté !!! Legyen itt és most a következő a jelentése, tehát CCMML = Cola Cucclizó Meleg Mackók Ligája ! :D:D:D

Bear Cub írta...

Így már lehet, hogy jobb :D!

Woofer írta...

Most elmondok valamit, amit a pszichiáteremnek tartogattam (ha majd lesz egy).
Amikor először láttam a Túl a sövényent, aznap éjjel a gonosz medvével álmodtam. Na ne gondolj rosszra, csak hozzábújtam és símogattam a szőrét. Szép szőre volt.
http://cache.daylife.com/imageserve/0eqA7lufy27VK/610x.jpg

Bear Cub írta...

Hm...elgondolkodtató és beszédes álom :D...