2009. június 25., csütörtök

Pink Lord


Úgy szerettem volna Sylvain Norget legújabb munkájából a Pink Lord- ból készült képsorozatot ajánlani, de egyelőre csak egy képet tudok megmutatni belőle, mivel a többi túl explicit ahhoz, hogy a blogban szerepeljen. Remélem a közeljövőben Sylvain felteszi valahova a teljes sorozatot, hogy mindenki megcsodálhassa ismét a tehetségét, és nem csak a baráti e-mail-ek jóvoltából láthatják azokat a kiváltságosok, akik szeretik munkásságát. A minap kaptam tőle én is a levelet a csatolmányokkal, meglepett, de betudtam annak, hogy anno már tettem említést a blogban róla, ám az igazán nagy meglepetés csak akkor ért, amikor a hosszas keresgélés után kiderült, hogy sehol máshol nem lelhető fel a Pink Lord többi darabja. Megtiszteltetésnek veszem Sylvain kitüntetett figyelmét, amivel engem illetett!

Nincsenek megjegyzések: