2009. április 11., szombat

Csók mindenkinek

Ami a melegek elfogadtatását illeti, egy igazán jó kezdeményezésre leltem a Same Sex Kiss Day képében. A helyszín természetesen megint Amerika, ahol a Starbucks kávézólánc adta a nevét ehhez az eseményhez. A lényege, hogy a meghatározott időpontokban vásárolt "Joe" kávé megvásárlása után mindenki nyíltan megcsókolhatja párját. Azt hiszem ismét bebizonyosodik, hogy gyerekcipőben járunk ezen a téren...ráadásul amúgy sem használhatnánk ki ezt a lehetőséget, hiszen állítólag a Starbucks mégsem jön Magyarországra...sajnálatos!

Az időpontok: 7.15; 12.15; 17.15; 20.15.....de jó azoknak, akik ott élnek vagy magyar melegként épp kint vannak !!!

14 megjegyzés:

GayBears írta...

Mi az hogy ha "xy" terméket vesz akkor megcsókolhatja?

Miért ha "zx" terméket vesz akkor nem csókolhatja meg?

Ha csak ennyi értelme van ennek a kampánynak akkor én nem érteni, hiszen azt hittem hogy bármikor, bárhol megcsókolhatom a párom, nem kell hozzá a Starbucks engedélye hozzá... Pláne amerikában! Persze itthon sem, max. furán néznének, de attól még szabad!

Bear Cub írta...

Azt hiszem én ennek inkább csak a jó oldalát látom most meg!

My ism ... aestethic terrorism írta...

....Csak távolságok ne lennének......de tudom.....türelem és " Joe kávé " ......csókot teremt....:D

Unknown írta...

Bearcub, hogy bírod mindennek ennyire a pozitív oldalát látni?

Tök jó, félre ne érts, csak fel nem foghatom...

Bear Cub írta...

eMoo: a távolság csak káprázat :D!

TrollH: úgy, hogy rájöttem, hogy sokkal többet teszek magamért, ha így gondolkodom...jobb a kedvem, jobb a hangulatom ! Ha nem így lenne, felköthetném magam az első fára, annyi gusztustalan dolgot vehetnék észre a világban!

GayBears írta...

Szerintem szimpla reklámba magyarázni "melegjogi küldetést" enyhe túlzás. De ha Magyarországon lenne még azt is elképzelném hogy a cég állami támogatást kaphatna érte...

Csak arra hogy mindennek a piozitív oldalát keresni, látni.

Ma láttam egy kéztörlő reklámot a Brit MTV csatornákon, ahol két pasas tisztogatja a lakást nőnek öltözve. Nyilván ők is valami melegjogi mozgalom részeként teszik ezt, persze erre a reklámban nincs utalás, szimpla poénnak tűnik első nézésre. Illetve szimpla termékreklámnak.

Bear Cub írta...

Gaybears: Te így látod a dolgokat, én meg úgy...a világ ettől lesz kerek !

Unknown írta...

Nem azt mondom, hogy felköthetjük magunkat az első fára, csak valahogy az irracionális, hogy minden jó és szép...

Jó, ez a szubjektív kirohanásom mára, mert csúcsot döntöttem ma a szar napok terén, ne haragudj...

Holnap, mosolyogva én is örülni fogok annak, hogy Te is örülsz!

My ism ... aestethic terrorism írta...

GayBears: ennyire ne ragadjál már le a Földre !!! Azt hittem szorult beléd némi spirituális véna is ...de úgy látom, Te jobban szeretsz ...nem is a Földön....inkább már alatta ....kúszni ezzel a marha nagy realitás érzékkel ! Bocsi nem bántásból mondtam ! :D

BearCub : egy frekvencián rezgünk....! :D

Bear Cub írta...

TrollH: Ez a gondolkodás nem azt jelenti, hogy minden szép és jó...egyszerűen csak azt, hogy érdemes a jó oldalát (értelmét) is megkeresni a rossznak! Mert van nekik...és többet érsz el ezzel, mintha besavanyodsz abba, hogy "minden szar"!

eMoo: szerintem is :D!!!

GayBears írta...

Dupla föld vagyok, így nem szorult belém spirituális véna. És nem is nagyon érint meg a téma.

My ism ... aestethic terrorism írta...

GayBear: ...nem érint meg a téma........szegény ......én akkor most nagyon el kezdtelek sajnálni.....

Bear Cub írta...

Hohó, gyerekek, nehogy nekem itt összevesszetek :D!

Egyébként az vicces, hogy nem érint meg a téma, mégis tudod, hogy dupla föld vagy :)!

GayBears írta...

Hát vannak iskolák ahol kénytelen az ember olyanokkal is foglalkozni ami amúgy nem érdekli. Van ez így...