2009. április 6., hétfő

Tavasz

Valami döbbenetes hatással van most rám a tavasz. Csak pislogni tudok, ahogy egyik napról a másikra zöldbe borul a világ, a halottnak tűnő növények újra az élet jeleit adják, rügyet fakasztanak, virágoznak, illatoznak, hirdetve a bennük lévő erőt.

Soha nem tapasztalt érzések keringenek bennem, minden élénk, éles, tiszta, mély, meglepő, megrendítő...az emberek kiözönlenek az utcákra, a téli göncöktől megszabadulva falatka ruhákban isszák magukba a napsütést, mosolyognak, bennük is új életszakasz kezdődik. A kinyílásé, megújulásé, mint a növényeknél.
Lassan mindenki fejében megfordul a nyaralások, a hosszú átborozgatott forró éjszakák, a szabadtéri koncertek, strandolások gondolata.


Én meg csak állok és pislogok, hiszen soha életemben nem éreztem azt az energia-túlcsordulást, ami most a szívemben van. Itt zsizseg a testemben váratlanul, egyszer csak…Egészen különleges és egyedülálló galaxis.
Angyal szállt el felettem? Vagy csak megérkezett a fuvallat, amire oly régen vártam? Nem tudom, túl kicsi vagyok ahhoz, hogy megértsem...egyszerűen csak élvezem, ahogy a tavasz pillanatról pillanatra elém tárja, amire egész életemben vágytam.


Eszembe jutott hamvas gyerekkorom nagy kedvence, az RMB nevű rave-csapat, akik a 90-es években hihetetlenül sikeresek voltak, és tőlük stílusosan -mi más, mint- a Spring címre hallgató dal.

RMB - Spring

3 megjegyzés:

Pablo írta...

Szívemből szóltál BearCub! Imádom átélni a tavaszt minden évben :) /Mondjuk mégis a nyár a kedvenc évszakom ;)/

A legfelső képhez hol lehet hozzáférni nagyobb méretben? :D Tetszik ;)

Bear Cub írta...

Szia Pablo! Nekem valahol minden évszak a kedvencem, mert mindegyiknek megvan a maga szépsége...de valahogy a tavasz, az mégis más :D!

Ha rákattintasz a képre, akkor kiadja nagyobb változatban

Unknown írta...

igen, igen, nagyon szép most minden... ennek örömére tegnap igencsak részeges shopping túrát szerveztem, így csini rucikkal, új piercingekkel várom a macikat nyáron XD