2009. április 16., csütörtök

Táncoló tömeg és autómosó macik

Azt hiszem, hogy a hazai T-Mobile kreatív szakembereinek egy kicsit jobban oda kellene figyelni az angol leányvállalat marketing munkájára és egyből nívósabb reklámokat kaphatnánk az arcunkba, mint például a tavaly karácsonykor futó, hungarocell hóembert tologató kisgyerek évődését a családjával. Az alábbi hirdetést a londoni Liverpool Street Station-ön rögzítették még idén január 15-én, Lifes For Sharing szlogennel. A reklámot az angol Saatchi & Saatchi London készítette.
Hogy mitől lesz jó? Figyelemfelkeltő, látványos, vidám, egyszerű...a statiszták arcán látható mosoly pedig az én arcomra is ráragad...kérem szépen, így kell lélekemelő, az emberi kapcsolatok fontosságát hangsúlyozó hirdetést készíteni. Külön felhívnám a figyelmet a 2:04-kor képbe kerülö szatyros nénire...haláli :)!




A másik reklám pedig némi homoerotikus tartalommal is szolgáló, mackókkal operáló török (!!!) hirdetés, ahol a náluk kapható kínai Chery autómárkát próbálják így értékesíteni. Nem félnek ilyen módon (igaz, ők inkább egy "török fürdő" hangulatát szerették volna sugallni, nem, mintha ettől nem lenne még egyértelműbb az utalás), pont ott, ahol talán még nálunk is sokkal kisebb toleranciával viseltetnek a melegek iránt. Lehet példát venni ismét!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Hűűű, az én alvázamat is megmoshatnák!

Amúgy király az új design!