2009. április 15., szerda

Dizájn-váltás csak úgy...

A mai napon eljött az ideje egy kis dizájn-váltásnak. Különösebb oka nincs, egyerűen a sima fehér hátteret egy kissé unalmasnak találtam. Én ilyenkor sok száz lehetőséget átnyálazok, hogy a lehető legjobbat sikerüljön megtalálni... és a "szerelem első látásra" hatásnak kell sokkolnia, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Máskülönben veszett fejsze nyele...most is így volt, betegség ide vagy oda, töretlenül, takonycsorgós állapotban is a legjobbat akartam magamnak, és igen, talán sikerült, nekem tetszik, talán mások sem fognak hányni tőle :)! És, hát itt a tavasz, lábvíz in di eer és egyebek... A választás önkéntelen volt, az egyik kedvenc színem a narancssárga és árnyalatai. Ha a színelmélet oldaláról közelítem meg a dolgot, akkor viszont sokat mondó! Remélem pozitív hatással lesz a bloggerkedésre!
Narancssárga

A narancssárga ötvözi a a piros által sugalmazott energiát és a sárga boldogságát. Általában az örömmel, napfénnyel és a trópusokkal kötik össze. A narancssárga a lelkesedést, az elragadtatást, a boldogságot, a kreativitást, az elhatározottságot, a vonzerőt, a sikert,a bátorítást, és az izgatást fejezi ki.
Az emberi szem számára a narancssárga egy nagyon meleg szín, így a forróság érzetét kelti, de nem olyan agresszív, mint a piros. A narancssárga növeli az agyba jutó oxigén mennyiségét, élénkítő hatású és növeli a szellemi aktivitást. Nagyon elfogadott a fiatalok körében. A narancssárgáról az egészséges étel jut eszünkbe és az étvágyunkat serkenti. A narancssárga az ősz és az aratás színe. A címertanban a narancssárga az erő és a kitartás szimbóluma.
A narancssárga nagyon feltűnő szín, tehát használhatod figyelemfelkeltésre és a legfontosabb elemek kiemelésére a design-ban. Ez a szín nagyon hatékony az ételkészítmények és játékok reklámozásához. A sötét narancssárga a csalást, a megtévesztést és a gyanakvást jelenti. A vörösesnarancs(?) kifejezi a vágyat, a szerelmi hevületet, az élvezetet, az uralmat, az agressziót és a vágyat a mozgásra. Az arany a presztízs érzését kelti. Jelentése a fény, a bölcsesség és a vagyon. Mindig a magas minőséget szimbolizálja.
A legutóbbi képen látható festményt Michal Ivan készítette.

Köszönet a tutorial.hu-nak a cikkért!

Ami a fejlécben található kép változását illeti, egyik kedvencemet változtatgattam addig, amíg elnarancsosodott...

4 megjegyzés:

My ism ... aestethic terrorism írta...

Nagyon szép és még igényesebb lett az oldal ! :D... Külön elismerésem a szín elméleti magyarázat miatt ! Gratulálok ! :D

Bear Cub írta...

Igazán köszönöm, az elismerő szavakat :D! Látom, a Te blogod is átesett egy dizájn-váltáson...hasonlóan hozzád, én is csak gratulálni tudok neked :D!

acki írta...

látom más is ráérzett a tavaszi gúnyaváltás feelingre
jó ez a narancssárga, én is majdnem az lettem. :P

Unknown írta...

Ide is írom akkor, ügyes vagy!

(troll egy kekszet dob macinak)