2009. május 28., csütörtök

Harcoltam ellene...

...de nem igazán ment, és ha az ember szerelmes, akkor hajlamos a szentimentalizmusra. És tudom, hogy szánalmas, gagyi, egyszerű, semmitmondó egynyári sláger, de nekem akkor is tetszik, mert számomra tele van élettel... tudom, Maccii Te sem szereted, de mit lehet tenni, ha én meg vidám leszek tőle és Te jutsz eszembe?

Az előadó az idei Eurovíziós Dalfesztivál győztese a norvég Alexander Rybak, akinek május 29- én jelenik meg albuma Fairytales címmel.

Alexander Rybak a MySpace- en, ahol több dalba is bele lehet hallgatni...

Alexander Rybak - Fairytale

5 megjegyzés:

My ism ... aestethic terrorism írta...

...Azóta már én is dúdolgatom ám ... :D :D :D

Bear Cub írta...

Csak bekúszik a füledbe végül :D :D :D...

Névtelen írta...

A múltkor olvastam, hogy a google-nél az internetezős szokásokat kihasználva megjósolták, hogy ez a gyerek lesz az első. Akkor hallgattam meg én is és azóta szépen lassan nekem is "bekúszik" a fülembe és dúdolgatom néha. :-)

Bear Cub! Hogyan oldod meg, hogy youtube-os videót raksz be? Milyen megoldással? Nekem nem nagyon akaródzik összejönni.

Bear Cub írta...

Kvintasz: egyszerű a megoldás, amikor új bejegyzést írsz a blogger- en, ott van egy olyan opció, hogy "html-kód szerkesztése"...arra, ha rákattintasz kihoz egy oldalt, ahová, ha bemásolod a youtube-on található "embed- kódot", akkor a kívánt videó ezek után benne lesz.

Névtelen írta...

Köszönöm az infót Bear Cub! Miután megírtam a kommentet, nem hagyott nyugodni a dolog és rákerestem a google-n :-D Borzasztó, milyen lusta bírok lenni néha. :-) A google a barátom volt és segített. :-) Szóval a probléma kipipálva.