2009. május 14., csütörtök

Yppah

Tegnap este Macciival folytatott beszélgetésünk közben a tv2- n elindult a Doktor House "legendás" epizódja az 5. szezonból. Én már az első évad után lecsúsztam róla, kissé unalmassá vált, hogy mindegyik rész ugyanarra a sémára épül, vessenek meg a rajongók miatta... A lényeg nem is ez, hanem, hogy az epizód kezdése milyen hatást váltott ki belőlem. Csak a zenét hallottam, mely egyszerű gitárszólóval indul. A varázs akkor kerített hatalmába, amikor ezt a hangszert jól meg is szaggatták, amolyan modern, az elektronikus zenében manapság előszeretettel használt módon. Zenére érzékeny fülem figyelme ekkor cuppant rá a dalra, majd amikor elindult a dob, teljes lett a gyönyör. Mindehhez -mikor már a tekintetem is a tévére szegeződött- igazán hatásos, lassított képsorok társultak. Igaz, maximum 1 percig szólt az elején, mégis szerelem volt első hallásra.

Gyors kutakodásba kezdtem és rövid keresgélés után kiderült, hogy az előadó egy bizonyos Yppah, eredeti nevén Joe Corrales 1981- es születésű, texas- i úriember (mackó), akinek az It's Not The Same című száma csendült fel a doki legújabb, nagyon bonyolult, túszdrámával megfűszerezett epizódjában. Yppah a híres Ninja Tune- nál jelenteti meg albumait, jelen pillanatig kettőt és egy EP-t. Az említett dal a You Are Beautiful At All Times című 2006-os albumról való. Kevés guglizás és beszerezhető, mindenkinek ajánlom figyelmébe!


Yppah - It's Not The Same

4 megjegyzés:

matin írta...

Én ma néztem meg és a blogok végigolvasása után kezdtem volna a keresésébe, de így már nem kell :) Köszii :)
és ez a Joe Corrales se néz ki rosszul :P

Bear Cub írta...

Örülök, ha segíthettem :D !

My ism ... aestethic terrorism írta...

Olyan emómacis inkább ! Nem ? :D ... A zene meg már töltődik lefelé a vinyóra ! Köcönöm ! :D

Bear Cub írta...

Kicsit emós, valóban :)...

Szívesen :D !