2009. március 7., szombat

Harry Potter 6 trailer

Mai napi kis színes:
Egy ideje megtekinthető a Harry Potter és a Félvér Herceg legújabb trailere.

-Azt mondják rá, hogy "horrorisztikus". Én meg azt, hogy végre egyre inkább sikerül megragadnia a rendezőnek a könyv valódi hangulatát.

-Az mondják gyerekkönyv, én azt mondom, hogy gyermeklelkű felnőtteknek készült könyv, amit a gyerekek imádnak leginkább. Bár a mélyebb tartalmakat még nem érthetik, maximum ezek magjai szóródnak szét gyermeki elméjükben.

Nekem nagyon tetszik az új előzetes, ezek alapján valószínűleg olyan lesz a film, mint a hatodik könyv maga. Nem cicóznak, félelmetes, várós...

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Őszintén szólva, én sosem szerettem a filmet, mert egy csomó olyan dolog kimaradt (még a 2DVD-s kiadásból is), ami nagyon érdekelt volna, noha a könyvet kívülről fújom. Ugyanez volt a Gyűrű Urával, meg sok egyéb megfilmesített regénnyel.
Abba meg ne menjünk bele, mekkora tömegmarketing cucc lett ebből -hiába, csak fáj ez annak, aki akkor olvasta az első részt, mikor még a kutya se ismerte...

Én azért kb. az Azkabani Fogolyig, vagy netalántán a Tűz Serlegéig nevezném gyermekregények, utána semmiképpen.

Amúgy imádom a köteteket, kérdezhetsz bármit!
De a film az marad részeg pizzázáshoz háttérzajnak/háttér-látványak, sajnos....

És aki nem ért egyet, annak Sectumsempra!!!!

Bear Cub írta...

Igen, sajnos sok fontos részt kihagytak a filmből, de én nem bánom, mert amit kapok, az szerethető...

Névtelen írta...

szerintem a gyűrűk ura filmek kifejezetten kielégítőek lettek, még így is, hogy sokmindent kihagytak belőlük.
harry potterekből viszont sokkal több mindent hagytak ki, és a könyvek tényleg sokkal jobbak mint a filmek..
de eddig is minden részt a premier hetén láttam, most sem lesz másként ;)
az meg hogy mennyi horrorisztikus jelenetet szedtek össze egy trailerbe, nem jelent sokat...lehet, hogy a többi jelenet egy virágos mezőn fog játszódni a csökkentett büdzsé miatt :D

Unknown írta...

Levicorpus! (n-vbl)

Bear Cub írta...

Acki: A Gyűrűk ura szerintem is nagyon jól sikerült, bár inkább Potter-párti vagyok...tudom, gáz...Amúgy nehezen tudom elképzelni azt a virágos mezős jelenetet :DDD...