2009. március 31., kedd

I kissed...

Sokat vacilláltam azon, hogy kitegyem-e ezt a vicces videoklipet, mert nem éppen a magyar közhangulathoz készült, hiszen egyelőre (sajnos) a melegeket gyakran azzal azonosítják itthon, hogy női ruhába bújnak. Durva általánosítás, de mivel a meleg közösségen belül ilyen is ELŐFORDUL, ez nem megtagadható számunkra sem. Talán belefér; és a véletlenül erre tévedő heteroszexuális ember egy részként fogja csak értékelni a klipben látottakat és nem mond értékítéletet az egész szubkultúra felett.
Ami az apropóját adja, hogy Katy Perry immáron örök érvényű I Kissed A Girl című tavalyi slágerét írták át mackókra vonatkoztatva, I Kissed A Bear címmel, amit egy borzasztó hangú transzvesztita ad elő.


A videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat is tartalmazhat!

I Kissed A Bear

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Ezmiez? :D

A macik azért aranyosak, csak mindig oda el ez a... ahova nem kéne :D

Bear Cub írta...

Mackósított változat :DD...

Sajnos oda áll, de hát ez van :D!

Acki írta...

amilyen szörnyű a nénibácsi, olyan jók a macik :P
az összkép szürreális.

Unknown írta...

Ja, hagyni kéne a macikat játszani, a "Ezmiez" meg vernyoghatna a szekrényből, a youtube-t meg úgyis le lehet némítani, haha! XD

Roló írta...

Hát én nem vagyok meleg, a politikai beállítottságomról nem is beszélve, de ez kurva vicces, nagyokat nevettem a videón :DDD Még több ilyen vidit tesztek fel, és még nézni is fogom az oldalt :DDD Hát ez a travi beszarás... :DDDDD

Ui.: Most az én böngészőm ennyire szar, vagy mindenkinek bedöglik a böngészője, amikor erre az oldalra tér? :D

Bear Cub írta...

Örülök, ha tetszett :)...van még pár vicces videó a blogon.

Pár böngészövel próbáltam már, de nekem még egyikkel sem döglött be...nem tudom, hogy mi lehet a baj...