2009. március 13., péntek

Mi a probléma?!

A tegnapi nap folyamán több sajtóorgánum is beszámolt arról, hogy a francia közszolgálati rádió vezetője bocsánatot kér az emberektől, akiket "megsértett óvatlan viselkedésével".
Jean-Paul Cluzel, aki nyíltan vállalja melegségét, félmeztelenül pózolt egy Aids- ellenes kampányhoz (legfelül látható az ominózus fotó), melyet állítása szerint eredetileg a Sidaction elnevezésű kampányhoz használtak volna, de azt egy másik, a homoszexuálisok jogaiért ugyanúgy harcoló Act Up nevű szervezet jelentetett meg. Nem, mint rádióelnök állt modellt, hanem magánemberként, ám az Act Up "minden hátsó szándékot mellőzve" kiírta nevét és pozícióját. Valószínűleg ez lehet a probléma, bár ez csak feltételezés, hiszen pont a lényeg nem derült ki számomra az index cikkéből (a többiből sem).

Merhogy:

-Mi a probléma azzal, ha egy vállaltan meleg ember, "médiaszereplő" egy Aids-ellenes kampányhoz adja az "arcát" és amellé kiírják a nevét?
-Esetleg azzal van probléma, hogy meleg és ezt vállalja?
-Vagy az Aids-ellenes kampánnyal?
-Felelőtlen, mert félmeztelenül pózol?
-Esetleg az a baj, hogy az Act Up drasztikusabb eszközöket alkalmaz kampányaiban?
-De mi köze ennek az Act Up- hoz, amikor ez a "drasztikus", kihívó kép eredetileg nem is nekik készült, hanem a Sidaction-nak?
-Tehát mindenképpen megjelent volna...
-Vagy egyszerűen egy kampányfogás az egész felhajtás Sarkozy-stül, elnézést kérek-estül együtt azért, hogy jobban odafigyeljenek az emberek?

Valaki elmagyrázhatná nekem, mert nem igazán értem...

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Szerintem ezt az Act Up baszta el elég szépen, de kit érdekel?! (a kuruc.info-n kívül?)

Végre egy rendes pasi kapott nyilvánosságot, és "nagyobb a füstje mint a lángja" alapon ebből akár baromi jól is ki tud jönni szerintem...

Csak gratulálni tudok!
Ezúton is egy virtuális sör Jean-paulnak!

Bear Cub írta...

Remélem, hogy nem fogják meghurcolni...

My ism ... aestethic terrorism írta...

Tegnap este én is olvastam ezt a cikket az indexen , aztán utána olvastam néhány francia oldalon is ,és nagyon nem egyhangú véleményeket találtam ! A liberális sajtó egyáltalán nincs felháborodva ezen a szerintem álügyön ! A konzervatívok nyála viszont fröcsög ! Szerintem meg le a kalappal Cluzel előtt ! Bíztatnám a magyar politikat és kultúrális elitet hasonló tettekre ...! SILENCE=DEATH !!!

Bear Cub írta...

Abszolút le a kalappal előtte, arról nem is beszélve, hogy jó ügyet szolgál a tettével...nem is értem ezt a "felháborodást"!
És igen...a magyaroknak is lehetne példát venni róla!

Névtelen írta...

jó ilyen macis képeket viszontlátni a híroldalakon :)
a negatív sajtó is sajtó, az ügynek jót tesz, ha minél több helyen megjelenik.

Bear Cub írta...

Annak én is örülök, hogy látni macikat a médiában :)...és igaz, a negatív sajtó is sajtó, csak olyan jó lenne, ha nem csak negatív oldalról közelítenének egy témához!

Én akkor is felfigyeltem volna a hírre, ha mondjuk Sarkozy megdicséri Cluzel-t, hogy vállalva másságát, kiállt a franciák, a nagyvilág elé egy AIDS-ellenes kampány arcaként!