2009. március 17., kedd

Szakáll bajnokság 2009 - New York

Március 14-én szombaton New York-ban megtartották az idei év amerikai szakáll-és bajusz bajnokságát. (talán elődöntő volt a Világ Szakáll-és Bajusz Bajnokságára?)
Idén 86 jelentkeztek és versenyeztek a díjakért.

Sajnos az esemény annyira friss, hogy a honlapjukon található képgaléria még nem elérhető jelen pillanatban, ezért csak a nyertesek nevére lehetett rátalálni:A kategóriák, melyekben indulni lehetett:A teljesség igénye nélkül pár fotó, amiről nem lehet tudni, hogy idei vagy a korábbi évek versenyein készültek.
Hivatalos blog

A Világ Szakáll-és Bajusz Bajnoksága pedig egy ötnapos rendezvény keretein belül 2009 május 23-án lesz az alaszkai Anchorage- ben. Hivatalos blog

Szakállfetisiszta énem igazán örül az ilyen versenyeknek, szívesen ellátogattam volna.
Mellesleg nagyon jó érzés, hogy nem csak én vagyok annyira elmebajos, hogy a szakáll minden formájáért rajongom. Vannak még férfiak (ha nem is feltétlenül melegek), akik, ha már odanő ez a szőr az arcukra, akkor azt megpróbálják a legkülönlegesebbre formázni és büszkén hordani.

Én csak bátorítani tudom minden férfitársamat, hogy ezt az ékességet ne bántsák a borotvával, ráadásul így világválság idején pénzspórolás szempontjából is tökéletes megoldás a borotva elhagyása.
Gondoljunk csak bele: spórolunk a borotvahabon, a vízen, a villanyon. Ha valaki villanyborotvát használ, annak mellőzésével kevesebb áramot fogyaszt, amivel védhetjük a környezetet...és nem utolsó sorban szép és férfias!!! Tehát mindenképpen jót teszünk a környezetünknek szakállunk meghagyásával :DDD...


A NYCBMC 2009-es felhívása


A YouTube videó- verseny nyertese


Szórólap az eseményről
És végül, de nem utolsósorban Március 1-jén Seattle- ben is megrendezték a szakáll-és bajusz fesztivált:

6 megjegyzés:

Unknown írta...

"Gondoljunk csak bele: spórolunk a borotvahabon, a vízen, a villanyon."


Na de azért ekkora szakállakat mosni is kell, egy kis sampon, egy kis balzsam...

Nem olyan olcsó az, max. ha a Blaha aluljáróban kérdezősködsz XDXDXD
(Bocsi, magas labda...)

Bear Cub írta...

De hát fürdés közben is meg lehet mosni a szakállat :)!

Unknown írta...

De akkor nem spórolunk a vízen!

Inkább tetováltass, akkor spórolhatsz a fürdéssel, haha! XD

Bear Cub írta...

Nem a fürdés elhagyására buzdítottam, hanem a külön procedúrát és pénzt felemésztő borotválkozásra gondoltam :)!

Ha tetováltatsz, attól viszont nem leszel jó illatú :D...

Unknown írta...

Ne vitatkozzunk, Barátnőm...

Akad, akad vonz még a több napos/hetes medveszag...

Bear Cub írta...

Te kötekedsz, én csak válaszolgatok :).