2009. március 18., szerda

Sláger nyárra + akció

Szerintem megvan az idei nyár egyik slágere, nekem legalábbis ez a megérzésem. Bár önmagamtól nem hallgatnék ilyen típusú zenét, most mégis kivételt teszek, mert ez a dal igaz, hogy különösebben nem rendelkezik mély tartalommal, mégis fülbemászó, bulis, pörgős.
Az elkövetője -a számomra idáig ismeretlen- Tramar Dillard, művésznevén Flo-Rida. 1979 december 16-án született, ami csak azért érdekes információ (számomra), mert két nappal később, mint én. Szóval, a dal címe Magic, gondolom sampler segítségével "lopkodta" össze azt a dallamvilágot, amit később az ember önkéntelenül is dúdolgat magában. Tessék szeretgetni, szerintem sokszor fogjuk még idén hallani.


Flo-Rida - Magic



A másik hír pedig a The Prodigy-hez kapcsolódik. A mai napon kaptam egy levelet a CLS- Records webshopjától, melyben azaz információ fogadott, hogy az új, Invaders Must Die- t egy héten keresztül akciós áron 2.220.-Ft-os áron vásárolhatjuk meg, amiért pluszban megkaphatjuk még előző albumukat is, az Always Outnumbered, Never Outgunned-ot.
A hivatalos ajánlás:

"A The Prodigy 5. stúdióalbuma az Invaders Must Die a Billboard European TOP 100 első helyén áll! A lista 20 európai ország eladását foglalja magába. Ami kicsiny hazánkat illeti, itt is nagy sikernek örvend az új album, rögtön a Mahasz lista 2 helyén debütált. Ezek az eredmények is azt bizonyítják, hogy ezen a lemezen végre ismét sikerült a tőlük elvárt hangzást és keménységet hozni.

Most 1 hétig 2200.- Ft-os, akciós áron tudod megrendelni, ráadásul ajándékba küldünk mellé, egy Always Outnumbered, Never Outgunned albumot."

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Nálam meg Garfield született két nappal később...

Ő amúgy maci, vagy macsi?

Bear Cub írta...

Őőő, ezt most nem igazán értettem...

Unknown írta...

Semmi, kurva rossz szójáték...

Unknown írta...

Ez a Thru you is k....jó!