2009. január 10., szombat

Blogger lettem...

Beállok a sorba? Igen…Azt mondják „blogolni kell, mert blogolni jó”. Majd meglátjuk, hogy így van- e. Hogy milyen lesz, azt még nem igazán tudom. Olyan, mint én, ezért leginkább „énblog”. Kicsit önelemző, kicsit másokat, az életet analizáló, kicsit (nagyon) spirituális, enyhén sírós-picsogós, néha hurráoptimista, de minden pillanatban boldogságkereső. Filozofálgatós, kérdésfeltevős, érdeklődő, rácsodálkozó, olykor szarkasztikus. Rendszeresen és rendszertelenül író zenebuzi, filmbuzi, sorozatbuzi és buzi, csak úgy szimplán. Dunát rekesztek vele, tudom! Eszed, nem eszed, ez van. Az énem része, és mivel függetleníteni már nem tudom magam tőle, a melegség is jelen lesz. A név kötelez, így férfias, mackós szemszögből. Nos…
Naplót írni személyes dolog, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem vagyok egészségesen exhibicionista. Felteszem mindenki kényére-kedvére az internetre magam. Valószínűleg (ha rajtam kívül még bárki más is fogja olvasni) kapok majd hideget és meleget egyaránt. Legyen így, kíváncsi vagyok! Egy dolog biztos most - a halálon kívül -, ha megélem az öregkort majd szeretném visszaolvasni, emlékezni, hogy milyen voltam fiatalon, hogy hogyan jutottam el A-tól Zs-ig…

Nincsenek megjegyzések: