2009. január 30., péntek

Hajrá Magyarország!

Mérhetetlen megdöbbenéssel olvastam ma két cikket is az Indexen. Az egyik a „magyar diák magyar padtársat akar”. Egyszerűen hihetetlenek azok az eredmények, amiket a felmérés kimutatott: a hatezer megkérdezett diák több, mint felét zavarná, ha roma, 34 százalékot, ha román, 31 százalékot, ha zsidó, 24-et, ha kínai, 22-t, ha szlovák padtársa lenne az osztályban…mi van? Komolyan, mintha valami paragalaxisban élnénk, és sajnos negligálnom kell az egyik korábbi posztomban írtakat, miszerint úgy általában a szülők értelmes emberek, akik el tudják magyarázni a gyerekeknek, hogy mi az élet. Vagyis el tudják magyarázni, de azt nem vettem számításba, hogy ki-ki a maga módján teszi ezt meg. El nem tudom képzelni, hogy a diákok ne otthonról vinnék be az iskolákba az előítéletességet. Otthon pedig a jól bevált magyar szokás szerint mindenkit gyűlölünk és mindig mindenért -de leginkább, ha elkúrtuk az életünket- más a hibás.

„…hibás a büdöscigány, mocskoszsidó, köcsögbuzi, szemétszlovák, retkesromán, kisgecikínai; de ezen felül az a rohadt szomszéd és még a zöldséges is, akitől hányni tudnék, mert kommunistabérenc, mindenki az, mert más nézeteket vall, mint én, és mindenki, aki más nézetet vall az gennyes, amiről persze a kormány tehet, mert csak ők a hibásak; de az időjárást is gyűlölöm, mert télen túl hideg van és az szar, nyáron meg az a kibaszott forróság; ha esik szar, ha fúj a szél még szarabb; a szar is szar, csak én vagyok tökéletes, mert én mindent faszán csinálok, mert én mindent megtettem, mert vért izzadtam, és mégis ellenem van az egész világ; nem kaptam meg, ami jár nekem és ezért az egész univerzum a hibás, de én biztos nem, ezért gyűlölöm azt is…”

És ezek a gyerekek, akiknek fáj, hogy mellettük egy más bőrszínű ember ül, túl korán kezdik: „ma azért nem kaptam ötöst a tanártól, mert a Gazsi mellett kell ülnöm, aki cigány”…és még csak azt sem tudják, hogy miről beszélnek. Baromira nem érdekli őket, hogy Gazsi szülei tisztességes romák, akik azért járatják iskolába a gyereküket, hogy jobb élete legyen, mint nekik volt. Gazsi lehet jószívű is, leszarják, mert tudják, otthon megmondták, hogy minden cigány bűnöző.

És itt gyorsan, észrevétlenül megérkeztünk a másik témához, ahol a miskolci rendőrkapitány fontosnak tartotta elmondani, hogy náluk minden közterületi rablást elkövető bűnöző cigány. Mert szerinte erről beszélni kell, vagyis arról, hogy a cigányok bűnözők. És nem, ő nem akar etnikai összecsapást magyar és cigány között, de azért ezt fontosnak tartotta elmondani, mert erről beszélni kell. Ja, hogy hergelés? Az nem számít, mert ez nem is az, csak most már nem szabad elhallgatni a tényeket. Meg arról is beszélgetni kell –úgy igazából-, hogy a kisstílű bűnözések a cigányokhoz köthetőek, igaz legfeljebb pénzintézeteket, benzinkutakat rabolgatnak magyarok, de ez mellékes. A legfontosabb elmondani, hogy a piti bűnözők cigányok. Mert ebben a nyugodt országban az etnikai, vallási, szexuális hovatartozás a lényeg, mert ők „a rendőrök tesznek azért, hogy kivegyék a részüket a fiatalok neveléséből”. És itt egybefonódik a két történet: „Tanuld meg kisfiam, hogy mindig más a hibás, jól tanuld meg! Nem az a lényeg, hogy eleve gyűlölettel közelítünk mindenhez, ami kicsit is más, mint mi (a normális és természetes emberek), ezzel nem kell foglalkozni, hanem az a lényeg, hogy szítsuk az ellentéteket. Általában mindenki barom, általában mindenkit gyűlölni kell. Azt a cigányt, románt, zsidót, kínait, szlovákot és persze nem utolsó sorban a buzikat is, akik csak boldog életet szeretnének élni és eszük ágában sincs lopni, csalni, hazudni, embert ölni. Mert mi így tanítunk.”
Hajrá magyarok!
Update: Leváltották a cigányozó rendőrkapitányt. Hála a magasságosnak...bár most már baromira mindegy, az információ eljutott oda, ahova nem kellett volna!

Nincsenek megjegyzések: