2009. február 21., szombat

Depeche Mode megint

Anyám borogass...ha azt mondtam a Fragile Tension- re, hogy jól sikerült, akkor ahhoz képest csak szuperlatívuszokban tudok nyilatkozni az új számról, ami a Wrong címet viseli. Most már ténylegténylegtényleg várom az új albumot. Engem ezzel az új dallal megvettek kilóra, felőlem lehet szar a többi (amit ezek után el sem tudok képzelni), megvan a 2009-es év első igazi kedvence! Kicsit emlékeztet a régebbi Mode-ra... tele van erővel, lázadással, zúzással mostani környezetben persze és Martin Gore megint elereszti a hangját, zseniális!!!

Update: És máris készült egy mix...kicsit home made, de jól ráéreztek, hogy a dobalapot lehet még húzósabbá tenni. Vetésforgóban mennek mindketten a lejátszóban, már vagy kétszázadik alkalommal...súlyos rászokás...

Update2: Gus jóvoltából pedig egy videó a berlini Echo Awards-ról

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hálás köszönet!

Unknown írta...

"Megvan 2009 első kedvence"? És mi lett a Thy Catafalque-vel?

Bear Cub írta...

Eirik, nincs mit, máskor is!

TrollH, nem ismerem...

Unknown írta...

Barátnőm, (visszavontam, visszavontam!), nézz fel a blogomra, és felleled az utolsó lemezt, a Tűnő Idő Tárlatot, ill. az új lemez előzetesét...

Bear Cub írta...

Ez a barátnőzés nem olyan jó :)!

Amúgy örülnék, ha nem szóvirágokban beszélnél :)..."te" stílusú zenéről beszélsz?

Unknown írta...

Avantgarde black, d&b, metal, folk, world, experimental, uncategorized...
Ez kb. a meghatározás, de nem volt még olyan "nem-metalos" ("te" stílusú), akinek ne tetszett volna...

Amúgy milyen az én stílusom?
És miért nem jó a barátnőzés? Legyen inkább Mackósajtocska, haha?! Vicceltem, vicceltem!

Bear Cub írta...

Majd akkor megnézem!

Milyen a te stílusod, kevésbé egyszerű, mint az enyém :DDD...

Nem tudom, egyszerűen nem jó...

Unknown írta...

Jut eszembe!

Úgy tudom, te bírod az ilyen ambient jellegű cuccokat is...
Tudnám ajánlani neked a Bohren Und Der Club Of Gore-t, Jääportit-ot. Az Ulvert meg szerintem nem kell bemutatni.
Keress rájuk lst.fm-en, és ha tetszik, adok albumot

Bear Cub írta...

Így van, bírom.
Ismerem mindkettőt és szeretem is a zenéjüket!

Unknown írta...

akkor töltögethetek rapidra

Bear Cub írta...

Saját örömödre :)...

Unknown írta...

meg a tiédre...
kirepült a Jääportit poszt!
remélem, tud újat mondani

Bear Cub írta...

Majd megnézem!

Unknown írta...

kész a bohren is