2009. február 25., szerda

Szőrlevél

Délelőtti apró2... Vicceskedjünk gyönyörű szőrös háton :). A HairyMail honlap tulajdonosai különleges formáját kínálják az instant üzenetküldési lehetőségnek. Szőrös hátú férfi bundájába írhatunk a szőroldó hatású nátrium- hidroxiddal egyéni üzeneteket barátainknak.A dolgunk egyszerű. Két opció közül választhatunk: az egyik, hogy csak simán begépeljük az üzenetet, aztán a "kéz" elintéz helyettünk mindent, a másik, hogy saját kreativitásunkkal átitatva mi magunk írogatunk, rajzolgatunk ezt-azt ebbe a lenyűgözően szép hátszerkezetbe.Aztán már csak a nevünket, mailcímünket és barátaink címeit kell begépelni, majd mehet is a szőrlevél a kiválasztottaknak. Szerintem vicces vagy csak az én humorom ennyire speciálisan béna :)))...És egy kis kiegészítő, önsegítő gondolatmenet:

Manapság a szőrtelenítés korszakát éljük sajnos és rengeteg férfi elhiszi, hogy attól jobban fog tetszeni a nőknek vagy férfiaknak, ha csupasz gyermektestet kreál magának. És valóban azok az embertársaink, akik undorodnak a szőrtől meglehetősen gusztustalan arcot vágva, még gusztustalanabb jelzőkkel illetve fordítják el fejüket szőrmók embertársaiktól, és a kicsit kevesebb önbizalommal bíró bundások egy ilyen kijelentés után nagyon hosszú időre válhatnak szégyenlőssé. Önmagamból indulok ki persze, nem akarok általánosítani, hiszen én szégyeltem magam rengeteg ideig a jóisten által rámadott bundatenger miatt egy kedves "fúj, mint egy majom, mássz vissza a fára" kijelentés után a húszas éveim előtt. Aztán kábé 10 évig, ha tehettem, elkerültem még 40 fokban is a strandolást...na mindegy, közben rájöttem, hogy a szőr szép, manapság pedig már kuriózumnak számít a sok öncsupaszított férfi között, úgyhogy kezdek megbékélni :D. Természetesen higiéniai okokból nyáron nem rossz bizonyos helyek szőrtelenítése, esetleg a bundázmány trimmelése, de ez már a "hogyan ápoljuk szőrünket" kategóriához tartozik.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Én bármit megadnék érte, ha még egy két helyen szőrösödhetnék...
Jó, nem panaszkodom, de akkor is...

Bear Cub írta...

Én pedig pont az ellenkezőjét akartam régebben :D...most már nem...

Unknown írta...

az jutott eszembe, hogy milyen vicces lehet ezzel a pasival viaszszexelni, haha! :D