2009. február 23., hétfő

Zagar videó

Még tavaly kaptam az egyik mail címemre egy meghívót a háromcsíkos sportmárkától, hogy ha szeretnék bekerülni a legújabb Zagar videoklipbe, akkor csak annyi a dolgom, hogy egy bizonyos helyen meg kell jelenni, ahol majd jól lefotóznak és ezt aplikálják majd bele...teljesen belelkesedtem, mert nagyon szeretem őket, így gyorsan izzítottam a barátaimat, hogy mindenképpen menjünk el, semmit nem kell tenni vagy venni, csak odamenni...lószart...mikor újra elolvastam a levelet derült ki, hogy ez nem ilyen egyszerű. A lényegére nem emlékszem már a levélnek, de végül kihagytuk ezt a lehetőséget.
Aztán csak vártam a klipet, majd elfeledkeztem róla. Aztán tegnap hívta fel az egyik barátom a figyelmem, hogy már egy hónapja kitették a jutyúbra.
Megnéztem. Szörnyülködtem.
Mert kicsit gagyi...azt hittem, hogy jobban megoldják majd a képi világot. Ez így bénuska, de lehet, hogy csak azért, mert közelébe sem ér a dalnak! Egy ilyen profi számhoz valahogy mást képzeltem volna...viszont az kiderül belőle, hogy Zságer Balázs jobb, hogy zenésznek és nem színésznek ment. Meg az is, hogy akiket (rajongókat) elhívott, hogy szerepeljenek a klipben (mert szereti a rajongóit), azok elöl menekül kétségbeesetten a videó elején...el a földről. De mielőtt űrhajóba szállna egy halat láthatunk beszélni...(?!???!??)
Lehet, hogy csak magasan kell absztrahálni és csak én vagyok csekély értelmű medvebocs...


Zagar - Escape From The Earth

Nincsenek megjegyzések: