2009. február 25., szerda

Társkeresősdi

Ahhoz, hogy érthető legyen az értetlenkedésem, azt elöljáróban el kell mondanom, hogy a társkeresőkön nem árulok zsákbamacskát és nincsenek extra igényeim. Tartós kapcsolat, melyet egy 30 év feletti, mackós, szőrös, szakállas férfi képében tudok elképzelni.

Egyszerű…

A mai kedves (egyébként tényleg az) levelet egy 18 éves fiútól kaptam, aki nem elég, hogy minimum 12 évvel fiatalabb, mint amit keresek, még vékony, szőrtelen és szakálltalan is. És anélkül, hogy megsértenék bármilyen levéltitkot vagy kiadnám az illetőt, azért egy mondatot muszáj valamilyen (nem pontos) formában kiragadnom az amúgy kétmondatos levélből:

„tudom, nem vagyok sem macis, sem szőrös, sem 30 éves, de azért ezésez az emesen címem.”

(???)

Vagyis úgy tűnik, hogy mégsem annyira egyszerű…Valaki szemében ezek olyan gondolatok, amit jóhiszeműen csak úgy úri passzióból megosztok a többi társkeresővel. Hosszú évek tapasztalata, hogy ez vagy bármilyen más igény felsorolása általában nem szokta érdekelni az embereket. Mármint úgy értem, hogy a szépen megfogalmazott, hosszú évek alatt kialakult vágyak képviselése teljes mértékben hidegen hagy nem egy embert. Úgy kezelik őket, mint valami mellékes dolgot, felejthető, lényegtelen szavak összességét, melyeket az ember csak azért ír oda, mert a kötelező karakterszámot ki kell tölteni és mennyivel egyszerűbb ilyen semmitmondó szavakat írogatni oda, mintha mondjuk pontokkal vagy vesszőkkel tenné ugyanezt, esetleg kitöltetlenül hagyná a „magamról” mezőt.

Vajon miért van ez? Egészséges önbizalomról van szó vagy az emberek tényleg ennyire nem törődnek a többi emberrel?

És szó se róla, jól esnek az ilyen megkeresések is, de akkor esnének igazán jól, ha nem ezek lennének túlnyomó többségben. Merthogy a Gaybears-en, ami ugye nevéből fakadóan az egyetlen, kifejezetten macis típusú férfiak társkeresője (lenne elvileg...volt is egy időben), beözönlöttek a macikedvelő NEM macik. Sőt, a „férfiak-férfiaknak” szlogen sem feltétlenül állja meg már a helyét, mert a mostanában regisztrált nem macik kinézetre is inkább csak feminin fiúk…Nagy ritkaság, ha macival találkozik az ember mackója.

14 megjegyzés:

Unknown írta...

Hát nem tudom, mostanában mi folyik a gaybearsen de bannolásom előtt is voltak érdekes dolgok.

Én attól mentem a falnak, amikor egy -a fentiekben vázolt- kis nyinyusz (jó, én se vagyok Bud Spencer, de azért na! :D) ugyanolyat keresett.
Az tényleg mi a frászt keres ott. Vagy csak még egy oldal a 600ból ami ingyért van, és hátha megdugja valaki?

Bear Cub írta...

Az utolsó mondatodban szerintem megválaszoltad a lényeget...:(

Unknown írta...

Ja, küldjünk nekik körlevelet, hogy "ha megdugatlak, törlöd magad végre?"

Névtelen írta...

TrollH: igen, ez az utolsó mondat büntet.. pfuj nyunyik! :)

Bear Cub írta...

Ha kényszerítenének sem küldenék ilyen levelet :D...

Unknown írta...

Nem megduglak, megdugatlak. Előbbit még én sem. Kényszerítselek? (Barátnőm, haha!)

Amúgy van neked egy kis meglepi a blogomban

Bear Cub írta...

Engem? Ez meg hogy jutott eszedbe?!
Nem is rólad beszéltem :)...

Az Ulver- re gondolsz?

Névtelen írta...

"ami ugye nevéből fakadóan az egyetlen, kifejezetten macis típusú férfiak társkeresője (lenne elvileg...volt is egy időben)"

Nem lehet az oldalt csak maciknak csinálni, vagyis lehet, de zárjuk ki a nem macikat?

Ahogy többen megfogalmazták a tömeg tömeget vonz, ezért a GayBears is átlépte azt a keretet amit félhígulásnak neveznek.

...az "egy időben" macis volt... Most sem macisabb mint korábban, vagy éppen kevésbé macis, de szerencsére túlnőtt a belterjes maciklub keretein.

Persze minden oldal olyan, amilyenné a felhasználók teszik. Ha a macik vagy a macikat kedvelők tűrik a macifikázó felhasználókat, akkor minden bizonnyal elveszti macis jellegét. De abból csak annyi következik, a maciknak nincs szükségük rá...

Bear Cub írta...

Tudom, hogy nem lehet kifejezetten csak maciknak csinálni az oldalt, mert akkor a magyar viszonyok, hozzáállás, rejtőzködés miatt nem lenne akkora forgalom.
Nem is ezt akartam ezzel mondani, a kijelentés valószínűleg félreérthető volt. Leginkább költői felkiáltásnak szántam.

Talán azért, mert idehaza (valószínűleg tényleg fontos félelmek vagy indokok miatt) pont a macik regisztrálnak kevesebben és a bevállalósabb nem macik (akikről tényleg nem tudom, hogy valójában macikedvelők vagy TrollH tapasztalatából kiindulva lényegében ezen az oldalon is egymást keresik) pedig egyre többen.

És nincs ezzel baj -ahogy írtam is-, de olyan jó volna idehaza is azt tapasztalni, mint a külföldi oldalakon, hogy túlnyomó többségében azért macik regisztrálnak. Nyilván ez nem az oldalt minősíti, hanem a magyar helyzet elé állít tükröt.

Ami a megütközés lényege volt, hogy az elmúlt hetekben jóformán csak nem macik jöttek az oldalra, de igaz, a tömeg tömeget vonz.
Remélhetőleg ez a folyamat majd a macikat is bevállalósabbá teszi!

Én mondjuk még nem találkoztam itt sosem macifikázó felhasználóval.
És de, szerintem a maciknak szüksége van erre az egyetlen orgánumra, ami lehetőséget nyújt, hogy hasonszőrűek leljék meg párjaikat, csak valahogy a félős medvék aggodalmainak kellene eloszlania végre...

Unknown írta...

nem téged... az esetleges félreértésre, és esetleges körlevélre utaltam...
hogy veled mit csinálnék, az maradjon az én titkom, hehe... :D

amúgy a plasma pool féle ezoterror-ra gondoltam

Bear Cub írta...

Jah, már megijedtem :D...

Az imént szedtem le, köszi!

Unknown írta...

csakbennhajogerendazetto kívánságára kiment az első kettő is

Bear Cub írta...

Ezt most nem igazán értettem :)...

Unknown írta...

:T. van még két Plasma lemez, plusz új Merzbow is