2009. február 10., kedd

RTL Klub - Újabb csapások

Úgy tűnik, hogy az RTL Klub következetesen méri a csapásokat a melegekre ezzel a fantasztikus műsorral. Komolyan mondom, sírni tudnék. Az imént kaptam el a holnapi műsor előzetesét, mely azt hiszem a "fogadd el, hogy más vagyok" szlogennel kerül majd adásba. Transzvesztiták, feminin férfiak lesznek porondon, gyönyörű sminkben, ruhákban, fejdísszel, strasszokkal és kedélyes beszélgetésekkel egy két drámai bevallás közepette, mikor is anyukának azt kell közel egy millió ember sóvárgó tekintete előtt lenyelni, hogy fia nőnek öltözik.
Próbáltam utána követni az RTL Klub honlapján, hátha van már előzetese, de nem találtam, csak a mai adás ismertetését, ami így szól:

"Első vendégünk egy fiatalember, aki rájött, szerelmes abba a barátjába, aki férfi létére női ruhákban érzi jól magát."

Döbb...

Tehát ma is megkapták az emberek a magunk kis adagját. Kár, hogy lemaradtam róla...No, nem baj, majd holnap. Lehet, hogy mostantól csak travikkal és cicafiúkkal fogják eladni ezt a műsort...
Ez itt nem Amerika, könyörgöm, ahol az emberek többsége csak jót mosolyogna, mert a trafók amúgy jópofák! Magyarországon vagyunk...

Komolyan, mi az isten van itt? Mit csinál az RTL?

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

na, én erről jól lemaradtam, ám a műsör végét elcsíptem.
attól is fellment az agyvizem.
ugyan nem meleg téma, "másik családom" kapott itt.
egy magát gótikusnak valló hájas tehén rinyált az anyjának hogy "fogadd el, a pasim sátánista"
mónika ki volt készülve, hogy nahát, meg jééé, én meg karmoltam magam újfent, pláne, amikor bejött a "sátánista".

mit ne mondjak, köze se volt hozzá... hadd ne részletezzem, de kb. tinilánymagazinokból ollózta össze sátánista szaktudását, melynek hála mostmár buknak rá a nők.

én meg mindjárt sírok

Bear Cub írta...

Asszem az elején lehetett a meleg téma...

De ezek szerint a te másik témádban is hiteles képet próbál közvetíteni ez a fantasztikus műsor...

Névtelen írta...

szerintem fontos, hogy a feminin melegeket is elfogadják.
nem kell,hogy őket még a meleg-társadalom is baszogassa.vagy szerinted ők gázok?
ők is egy kisebbség (az egy másik kérdés, hogy a Szenny Klub csak az ilyen típusú embereket rángatja elő, ha a melegség szóbakerül)

Bear Cub írta...

Nekem nincs túl sok bajom a feminin melegekkel, mert "egy családhoz tartozunk". A nemtetszés lényege, hogy az RTL következetesen csak őket mutogatja, de leginkább a transzvesztitákat, mintha minden meleg női ruhába öltözne vagy hajtűket dobálna. Nem mutat más képet úgy, hogy nyilván tiszában vannak azzal, hogy ez nagyon sok emberből ellenszenvet vált ki. Csak a nézettség a lényeges. Mint írtam is, az emberek fejében nincs meg a teljes kép a melegekről, mert csak ezt látják (ezt láttatják velük)...Így nem lehet toleranciát várni tőlük; itthon még nem. Nem itt kellene kezdeni...

Névtelen írta...

ezt nem hiszem el!

ma hazaérek, anyu röhögve mutatja, hogy egy feltupírozott szájú "mineknevezzelek" és egy egyhény szólva gáz nyinyusz tárgyalja meg, hogy hol igyanak capuccino-t

ÁÁÁH!

Komolyan, kurvára elegem van, mindjárt elmegyek én is a Maunikába helyretenni a dolgokat...

Épp most mondja a travi (amúgy szerinte ő nem travi, de én maradok az amorfnál), hogy neki a nyinyusz túl kisfiús... PF!

Kurva nevetséges már tényleg

Névtelen írta...

amúgy névtelen, szerintem ők gázok, ha a privát, személyes véleményre vagy kiváncsi. A víz is kiver a szutykoktól. De nem basztatom őket, inkább egyfajta sajnálat van bennem, mert tudom, hogy nekik nehezebb, mint nekem. Csak én én ilyen hülye fasz vagyok, hogy ki nem állhatom őket. Asszem előfordul.
De eszem ágában sincs álájuk baszni, vagy ilyesmi, egyszerűen ez a személyes véleményem.

Bear Cub írta...

Sajnossajnos megint lemaradtam Maunikáról. Épp' csak egy pillanatra kapcsoltam oda, mikor a piros fejdíszes "fiú" beszélt...mintha a Priscillából lépett volna elő...

Névtelen írta...

bear cub! tüntessünk!

Bear Cub írta...

Kezdetnek ezek a bejegyzések is megteszik :)...amíg csak ketten vagyunk, nem érünk el túl sokat!

Névtelen írta...

menjünk el ketten a Maunikába!
Te elmondod, hogy "nem vagyunk mi olyan gázok" csak az "előítélet" meg "köcsög pride"
erre én felpattanok, neked akarok menni, és dikkmánozva közlöm, hopgy megerőszakoltál gyerekkoromban, ezért letten, sőt, még az orromban is ezért nő szőr.

Ezzel leadjuk az infót, és botrányt is csapounk

Bear Cub írta...

Szerinted ez mennyiben segítené az elfogadást? :D

Szerintem semennyire...

Névtelen írta...

nem, de látnának legalább látszólag normális buzit...

amúgy remélem vetted a poént

Bear Cub írta...

Ha azzal parádéznál, hogy megrontottalak, akkor nem annyira a "normális buzi" képet erősítenénk :)...

Amúgy persze, hogy vettem a poént ;)!