2009. február 27., péntek

Elektronikusmacik2

Újabb adag melegmaci művész kerül terítékre, ezúttal ismét az elektronikus zene képviselői közül, azon belül pedig a DJ szakmából. Természetesen Amerika nevelte ki őket, de az ottani lassan 30 évre visszatekintő macikultúra biztos bázisából fakadóan, a mai időkben már nem olyan nehéz ezen a vonalon is érvényesülni vállaltan melegként.

DJ Ted Eiel Chicago-i úriember a saját maga által kreált "Chunkhouse" zászlóvivője. Az ugyanerre a névre keresztelt podcast-je az iTunes- on 8000 előfizetőt számlál, havi 20.000, éves szinten pedig átlagosan 280.000 letöltéssel. Le a kalappal előtte...
DJ Blain Soileau Dallas-ból

DJ Sean Greene San Francisco-ból

DJ John Millier Atlanta-ból

Mindannyian rendszeres résztvevői a macirendezvényeknek, illetve a maciklubbok eseményeinek. Bármelyikük keverné a lemezeket egy hazai bulin (egyelőre leginkább Amerikát járják körbe rendszeresen), szerintem nem csalódnánk, amennyiben valaki vevő az elektronikus zenére.

Mellesleg mindegyikük a "nyami" kategóriába tartozik, de leginkább John Millier...

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Én Tedet dugnám

Bear Cub írta...

Ez nem volt túl cizellált kijelentés...

Mellesleg szerintem maximum fordítva fordulhatna elő!

Unknown írta...

Jól van, na, de így legalább mindenki érti...

Miért fordítva? Na ne már... Kicsi ő ahhoz XD

Bear Cub írta...

Szerintem mindenki értette volna akkor is, ha kevésbé vagy szókimondó...
Amúgy semmi gond vele, nem az én billentyűzetem jelenítette meg ezt a kijelentést :)...