2009. február 10., kedd

Spanyolmacik

Saját megnyugtatásomra a dühöngés után muszáj pár macis videó. Ezek mind a Bearcelona elnevezésű évente megrendezendő macitalálkozóról készültek. Férfiak férfiaknak...az idei rendezvény április 8-13 között várja majd a világ medvéit, a névből talán kiderül, hogy hol. Fene a jó dolgukat, hogy náluk ilyen is van :).

Életképek a 2008-as buliról



Videó az egyik buliról (2008)



Ugyanez a rendezvény 2007/1



2007/2



Itthon meg marad a nyálcsorgatás...:D

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

basszus, maci nálunk az országban nincs, mint ott egy bulin...

go west! XD

Bear Cub írta...

Ott sem mind spanyol :)...

Azért vannak itthon is, csak jól elbújtak a fene egye meg. Elő kellene csalogatni őket. Szerintem egy hasonló buli idehaza is vonzaná az embereket! Meg a külföldieket is...

Neked meg már nem kell nyugatra menni, ha jól tudom van macid :). Vagy csak benéztem valamit...

Névtelen írta...

azért bújtak el, hogy nehogy a troll megegye őket.

a mostani macimmal is úgy volt... épp feltöltőkártyáért indult az erdőközpontba, akikor leütöttem, és meg akartam főzni, de aztán megkedveltem.

erre mindkettőnket bedugtak a rezervátumba... :D

csak vicceltem, de ezt megörökítettük egy képregényen is. egyszer majd publikálom

ja, külön poén, hogy amikor az előző kommentet írtam ide a jelszó "dreming" volt, hehe

Bear Cub írta...

Egyszer majd tényleg publikálhatnád :)!

Dreming? Csekély értelmű vagyok, mert nem tudom, hogy ennek mi a jelentősége...

Névtelen írta...

gyönyörő spanyol macik többszátfős fős közzöségéhez nyálazunk, hosszászólok, erre "dre(a)ming" a jelszó!

még mindig nem?

Bear Cub írta...

Ja, hogy dreaming...így mindjárt más :)!

Az álmok valóra szoktak válni!

Névtelen írta...

szerintem mostanában, mióta újra divat a szakáll, itt nálunk is sok eddig dagadtnak titulált pasi szépült meg :)
(mindezt támogatja: a magyar konyha :)

Névtelen írta...

és a lézerszőrtelenítés drágasága :D

Bear Cub írta...

Mármint a megszépülést vagy a szakállasodást támogatja? ;)

Nekem tetszik az a tendencia, hogy divatba jön a szakáll, meg a magyar konyha is kiváló. Már csak a titkolózáson kellene dolgozni...

Bear Cub írta...

És a lustaság is...meg, hogy szétszedi a borotva az arcbőrt. De nem baj, jól van ez így :D.

Névtelen írta...

nektek is mondom, két új thy catafalque került fel a zenekar myspace-jére, a lemezik étvéygerjesztőnek ki kell bírni. főleg, ha le bírom nyúlni végre...
linket találtok az utso' blogbejegyzésemben (http://trollh.blog.hu)
ja, és töltsetek a merzblogról, ha akartok: http://merutsubau.blog.hu